קורס מורים ליוגה **דו שנתי** 500 שעות התמחות באשטנגה ויניאסה יוגה סדרה ראשונה ושנייה בהנחיית שני שרון מוכר ע"י ארגון מורי היוגה בישראל
נפתחה ההרשמה לאוקטובר 2024!

"אני מזמינה אתכם להצטרף אליי למסע המופלא הזה שנקרא יוגה, מאמינה שתתאהבו"

קורס מורים ליוגה יסודי וייחודי להכשרת מורים ליוגה עם התמחות באשטנגה ויניאסה יוגה  counted method 
הקורס יתקיים החל מאוקטובר 2024 עד סוף יוני 2026 במתכונת של מפגשים חד שבועיים בימי שלישי בין השעות 10:00-15:00 / ימי רביעי 14:00-19:00

"שמי שני שרון ואני מורה בכירה ליוגה החל משנת 2007, מלמדת ומכשירה מורים ליוגה.
בנוסף להכשרתי בתחום היוגה, אני מטפלת מוסמכת ברפואת האיור וודה והיוגה תרפיה. מייסדת הסטודיו "אומיוגה רעננה"

לפרטים נוספים השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

המסע שלכם..

אני מזמינה אתכם לצאת למסע דרך כל רבדי היוגה: הרובד הפיזי (תרגול), המנטלי והרוחני. מסע לקירבה, לחיבור, לשקט, לאפשר להכרה וללב להתרחב. יוגה זוהי מסורת רוחנית עתיקת יומין שבונה כלים לשחרור מעומס רגשי, מדפוסים, מהתגובות האוטומטיות, מכל מה שמונע מאיתנו מלראות ולחוות את המציאות כפי שהיא ולהביא לידי ביטוי את מלוא הפוטנציאל האישי הטמון בנו. 

מסורת היוגה נותנת כלים פרקטיים ליישום ערכים, כמו: הכלה, ריכוז, שקט פנימי, אהבה ללא תנאי בכל תחומי החיים, עם בן/בת הזוג, המשפחה, החברים, בעבודה וכו.
w1-1024x549-1

תכני הקורס

לימודי אשטנגה ויניאסה יוגה קלאסית Ashtanga Vinyasa Yoga counted method

  • נלמד בצורה יסודית את סדר התנוחות והספירה של הסדרות (ראשונה בשנה א' שנייה בשנה ב')
  • נבין לעומק את משמעות שיטת הספירה ומדוע השיטה הזו כל כך חשובה ומהותית בתרגול ככלי למנטרה יוגה
  • נלמד את התמיכות הבטוחות  (adjustments and alignments) של כל התנוחות בסדרה הראשונה והשניה
  • נלמד ונדע במדויק כיצד להתאים את התרגול לרמות שונות ומצבים פתולוגיים נפוצים
  • נפתח מיומנויות הכוונה והנחייה (בשיעור לתרגול עצמי 'מייסור' ובהנחיה)
  • נלמד כלים להתמודדות עם פציעות נוספות דרך התרגול ודרך התאי יוגה תרפי
  • נלמד את האנטומיה והפיזיולוגיה של התנוחות

מדיטציה ומדע הנשימה ביוגה

 

  • נלמד ונתרגל טכניקות שונות של פרנהאימה, הנשימה ככלי לריפוי
  • נלמד ונתרגל טכניקות מדיטציות שונות
  • קונדליני יוגה  ומערכת הצ'אקרות
  • יוגה נידרה
  • דמיון מודרך ומיינדפולנס בראי היוגה
  • מנטרה יוגה

הפילוסופיה של היוגה

לתרגול האסנה (התנוחות של היוגה), יש משמעויות רבות וחשובות לבריאותנו הפיזית והנפשית, אך בשביל שהתרגול יהפוך לדרך חיים, הפילוסופיה של היוגה חייבת להיות מחוברת לחיי היומיום. הפילוסופיה של היוגה קוראת למורה ולמתרגל לצאת ולחקור את החיים: מה מניע אותנו, מה מנחה את העשייה שלנו, מאיזה מקומות אנחנו פועלים ולוקחים החלטות בחיים. האם יש תחושה של קירבה/ מרחק, שקט/רעש, האם העשייה שלי בחיי היום יום מדויקת ותומכת בעצמי ובכל מי שבסביבתי? 
 
בתור מורה ליוגה אני סמוכה ובטוחה, שמשאלתו של כל אדם היא לחיות במקום מדויק, שלם, אוהב, מכיל ותומך ובשביל זה נדרשת עשייה, נדרשת חקירה ושאילת שאלות. במהלך הקורס דרך הטקסטים מתוך הפילוסופיה של היוגה (מבוא לפיסלוסופיה של היוגה, אדוויטה ודנטה והסאמקיה, יוגה סוטרא לפטנג'לי, מהאבהרטה, ראמאינה, אופנשידות, הוודות ועוד) נשאל שאלות, נעלה נושאים לדיון, נקבל השראה לחיי היום יום, נכיר את המבנה של ההכרה שלנו וכיצד להימנע "מהבאגים של המערכת".
 
הקורס שם דגש רב על למידת הפילוסופיה מתוך התנסות חווייתית עמוקה ולא רק אקדמאית. הכוונה – לצאת למסע לשינוי.

 

אני מאמינה…

 

אני מאמינה בתרגול מתוך הקשבה והרפיית המאמץ (גם ובמיוחד בשיטה כמו האשטנגה ויניאסה יוגה). מעולם לא נפצעתי ביוגה! ומעולם לא עבדתי חזק בשביל להגיע לתנוחה מסוימת. אני חושבת שכשיש הבנה מדויקת של האנטומיה והפיזיולוגיה של התנועה, אין פציעות. כשאנחנו לא דוחפים או עובדים חזק בשביל להגיע למקום מסוים, התרגול קורה ומתקדם בקצב הנכון ללא כאבים ומתוך בנייה נכונה ובריאה של הגוף, השלד והשריר. התרגול מתקיים מתוך תשומת לב והקשבה וכך גם ההנחיה והמסרים שאני מעבירה בהוראה.
 
"אני מאמינה שאין דבר כזה תבנית אונברסלית של מיהו מורה ליוגה או מתרגל יוגה, "את/ה לא חייב/ת להיות בעל/ת מבנה, יכולת או גיל מסוים. כל מי שליבו כמה לשקט, להתרחבות, ליותר אהבה בחייו מתאים וראוי. יוגי הוא אדם שרוצה לצאת למסע לעבר שחרור, שקט ואהבה".

מה הקורס מקנה לך

  • תעודת מורה מוסמך ליוגה עם התמחות באשטנגה ויניאסה יוגה, סדרה ראשונה ושניה (500 שעות)
  • תעודה מורה 250 שעות כבר בסיום שנה א'
  • כלים להתמודדות עם קבוצות מעורבות (רמות שונות, גילאים שונים, פציעות נפוצות וכו)
  • מסע אישי וייחודי (סדהנה) – שבונה תחושת ביטחון, מסוגלות ועצמאות בכל מורכבויות החיים
  • מקצוע – ניתן ללמד בסטודיואים, בחדרי כושר, לפתוח קבוצות פרטיות ועוד (כבר בסיום שנה א')
  • מקצוע משמעותי שנוגע בכל רבדי החיים – תוכל לתת לאנשים כלים להתמודד עם מורכבויות החיים דרך היוגה
  • הקורס מוכר ע"י ארגון מורי היוגה בישראל עם תעודה בינלאומית – התעודה מוכרת בארץ ובעולם!

מתי ואיפה

מועד תחילת קורס דו שנתי: החלה ההרשמה לאוקטובר 2024

שנה א' אוקטובר 2024 עד סוף יוני 2025 / ימי שלישי 10:00-15:00 או ימי רביעי 14:00-19:00 (לבחירה יום אחד)
שנה ב' אוקטובר 2023 עד סוף יוני 2024 /  ימי ראשון 10:30-15:30 או ימי שישי 8:00-13:00 (לבחירה יום אחד)

 

  • הקורס יתקיים בסטודיו אומיוגה רעננה.
  • ההרשמה לקורס כוללת סוף שבוע חוויתי של יוגה (שישי/שבת) בהתאם לעדכון שיינתן במהלך הקורס
  • למורים לאשטנגה סדרה ראשונה בעלי תעודה 200 ש"ל לפחות, יכולים להירשם לשנה ב' לימודי סדרה שנייה,
    בימי שישי בין השעות 8:00-13:00 וימי ראשון 10:30-15:30 250/300 ש"ל תלוי במתכונת לבחירה. לפרטים נוספים לחץ/י כאן

לפרטים נוספים השאר/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

המלצות מתלמידים

יעל ניב עובדת סוציאלית ובוגרת קורס מורים

הגעתי אל שני בפעם הראשונה לפני כמעט עשור, כשהיוגה היתה עבורי תרגול פיזי בלבד. זכיתי לצאת בזכותה לדרך ארוכה ומעמיקה של תרגול וחקירה, מבלי ממש להבין את מהותה. כשראיתי ששני פתחה קורס להכשרת מורים, לא היה לי ספק בכלל שהיא-היא המורה שלי בדרך הזאת. שני מורה מעמיקה ומלאת ענוה, שרואה אותי, ומלמדת אותי לראות את האחר. הלימודים אצלה נותנים הרבה מעבר למקצוע, ומתווים לי את דרכי הרוחנית, בה התחלתי אי שם לפני כמעט עשור, מבלי להבין זאת. אני מלאת התרגשות להתחיל את לימודי השנה השניה באוקטובר, וממליצה בחום לכל מי שתרגול היוגה מזיז לו משהו בבטן להצטרף למסע עם שני.

טל בירם - סוויסה מדריכת פילאטיס, מורה בכירה ליוגה ומטפלת מוסמכת באוסטאופתיה

אל הקורס של שני הגעתי לאחר שכבר למדתי שנה אחת בקורס מורים אחר. התלבטתי מאוד איפה להמשיך את הלמידה וידעתי שאני מחפשת מורה עמוקה שתוביל אותי עוד צעד בדרך היוגה.לא הכרתי את שני לפני אך מתוך שיחה איתה בטלפון היתה לי הרגשה נכונה והחלטתי ללכת על זה, משהו בכנות, בשקט ובהכלה שהיא שידרה קסם לי. ואכן, לא טעיתי . שני מורה עמוקה עם אהבה גדולה לעולם היוגה ולשיטת האשטנגה, אהבה הניכרת בכל שיעור ובכל תוכן שהיא מעבירה, עם תשוקה וברק בעיניים שעושה חשק להעמיק ורק ללמוד עוד. שני פתחה בפניי צוהר לעולם שלם והצליחה להעביר את התכנים בקורס בצורה נקייה אמיתית ,פשוטה וכנה שחילחלה לי לכל תחום בחיים. הקורס בנוי בצורה מצויינת, מסודרת ויסודית, אם זה למידת הספירות של הסדרה הראשונה והתמיכות, התכנים הפילוסופים העמוקים והריטריט הבלתי נשכח שיצאנו אליו. אני בהחלט ממליצה ללמוד בקורס המורים של שני, מורה מיוחדת במינה.

יעל מימוני מתרגלת ומורה בשיטת אשטנגה-ויניאסה

הגעתי אל קורס מורים שנה ב' ללא הכרות מוקדמת עם שני, אלא מתוך אינטואיציה שהתגבשה בשיחת הטלפון הראשונה איתה. כששוחחנו הרגשתי שמצאתי את מה שחיפשתי – מורה שהאהבה שלה ליוגה מהדהדת מעבר למילים, ושיחד איתה אוכל להתפתח ולהעמיק את הלמידה. וצדקתי. המגוון האנושי של קבוצת המתרגלים ששני יצרה סביבה אומרת עליה הכל - לכל אחד יש מקום ולידה כל אחד מרגיש שלם. הידע שלה מעשיר את השיח הפילוסופי וההנחיה שלה היא כמו מנטרה של התרגול. היא שואלת ולא קובעת, היא פותחת ולא מצמצת. היא מאירה אך לא מסנוורת. שאבתי ממנה ידע ושכללתי את התרגול ומעל להכל למדתי ממנה את העוצמה שבדממה.

פאינה כצנלסון מורה ליוגה, בעלת סטודיו יוגה בכפר וסטודיו yoga&co

השנה התחלתי ללמוד אצל שני קורס מורים לסדרה 2. שני התגלתה לי כמורה יוגית בנשמה, בחוויה ובמהות שלה. עם המון שקט, רוגע, פשטות וקסם היוגה. הידע העמוק והרחב בפילוסופיה, הניסיון בתרגול האסנות וטכניקות הנשימה- פרנהאימה ובהוראה היכולת להתאים לכל אחד ואחת מאפשרת לימוד ההוראה אצל שני בדרך נכונה ומדויקת. מומלץ לכל אוהבי היוגה, המתרגלים והמורים לבוא להתנסות, ללמוד, לתרגל, לנשום ולהיות בנוכחות, בשאלה ובחקירה בכל רגע ורגע של החיים. האופן, האופי, הדרך בה שני מעבירה את הידע שלה הלאה, כל אלה ועוד זה רוחב הלב, זו היוגה.

דניאל אלקיים מורה לאשטנגה ויניאסה יוגה, מורה לפילאטיס ומטפל רב תחומי

הגעתי לשני אחרי המלצה מצוינת שקיבלתי מידידה מורה ליוגה, במפגש הראשון שלי איתה כל כך התרשמתי מהידע, התיקונים המדויקים הנדרשים, מהענווה שלה ומהתרגול המושלם שהשפיע על הגוף שלי בצורה ודרך שלא הכרתי לפני כן, למרות שאני מתרגל ומלמד יוגה מזה זמן רב. כמובן שמיד אחרי המפגש הזה החלטתי להצטרף לשני ללימודי המשך למורים ולא התאכזבתי כלל. מעבר לזה שכבנאדם שני היא מאוד שונה ומיוחדת, בלי פוזה, עם הרבה צנעה ומאוד רוחנית (אבל בהחלט עם 2 רגליים על הקרקע) היא לימדה אותי ללמד יוגה בצורה טובה יותר מבעבר ולהגיע לעשות תנוחות שלא חלמתי שאצליח לעשות אותן. כל תרגול עם שני הוא חוויה! יש לציין שבמקביל לשני אני הולך למספר מורים ליוגה אחרים במסגרת התרגול הפרטי שלי, ובכל זאת אף אחד מהמורים המצוינים האחרים לא מלמד אותי כמוה. בהחלט ממליץ על הקורס מורים אצלה ולא במקומות אחרים אותם אני גם מכיר, שני באה עם הנשמה והניסיון שלה, אצלה ללמד יוגה זה לא ביזנס אלא דרך חיים. בשמחה אשמח לשמוע ולענות על שאלות בנושא, במידה ויש לכם.

דר עוז מורה לאשטנגה ויניאסה יוגה

את הקורס מורים לאשטנגה הראשון שלי עשיתי עם מירי וגלעד חרובי ומאז תרגלתי עם עשרות מורים בארץ ובהודו מסגנונות שונים מהם אני שואבת המון השראה לשיעורים שלי עד היום. ולאורך כל הדרך אני מחפשת את המורה שלי זאת שאיתה אוכל לפתח קשר של תלמיד מורה שממנה אוכל לשאוב השראה לא רק לשיעורים אלא גם ליום יום שתעורר אצלי שאלות לחקירה פנימית והשראה. כנראה שהגיע הזמן שלי, שני היא בדיוק המורה שחיפשתי היא כנה, מכילה, בעלת ידע רחב מאוד ויש בה תשוקה אמיתית לחקירה פנימית בדרך היוגה. ממליצה לכל מי שמתעניין בקורס מורים של שני להתבונן פנימה ולראות האם ההחלטה להירשם מייצרת שקט או רעש פנימה אם התשובה היא שקט אז הגעתם למקום הנכון.

יפעת רויטמן פסיכולוגית קלינית התפתחותית ומורה לאשטנגה ויניאסה יוגה

שני אהובה, תודה לך על כך שאת נוכחת בחיי. את מובילה אותי בעדינות ובסבלנות רבה בשבילי היוגה. תמיד נכונה להגיש לי יד תומכת ורכה. זכיתי בך כמורה ליוגה וכמדריכה מנטלית לחיים. תודה על ההכלה, הכישרון, המקצועיות והאמפתיה!!!

נעמי אדם עוקבי מורה לאשטנגה ויניאסה יוגה

את שני מצאתי אחרי תקופה ארוכה שחיפשתי מורה, כזה שאוכל להחכים ממנו/ה ולהעביר בביטחון את הידע הלאה. שני הייתה בדיוק מה שחיפשתי – צנועה ונעימה, קשובה ומדויקת, מחוברת לכל רבדי התרגול ולא רק לפן הפיזי ומלאה בידע. לשמחתי כבר זכיתי להשתתף בקורס מורים של הסדרה השנייה, קורס מקיף על הסדרה, אמנות התמיכה, אנטומיה, פילוסופיה ועוד, אני נהנית מכל רגע. מומלץ בחום למורים וגם לאלה המעוניינים להתחיל ללמד או להעמיק את התרגול.